Ses nasıl güzelleşir,sesin güzel olması için ne yapmalı ?


ses,ses güzel,ses güzelleştiren tarifler,ses güzelleştirme,sesin güzel olması
ses güzelleştirme
Bir insan sesini güzelleştirebilir mi daha doğrusu şarkı,türkü söylemek için sesinin daha güzel çıkmasını sağlayabilir mi yoksa bu doğuştan gelen bir özellik midir ? Bence bu iş doğuştan gelen bir özelliktir dahası yetenektir..Yani bir insan sesi neyse odur ses güzelleştirme diye bir şey de yoktur yalnızca sesin eğitilmesi vardır..Tabii bu benim fikrim ben yinede sesi güzelleştirdiği söylenen bir kaç öneri verecem burada ancak onların ne kadar işe yaradığını kimse bilmiyorum hiç bir bilimsel karşılığı da yok zannımca ama siz yinede bir deneyin belki faydası olur..Benim size tavsiyem eğer sesiniz iyi değilse hiç bu işlerle uğraşmayın şarkı söylemek,türkü yada şiir okumak size göre değil demektir..Bu iş yetenek işidir ve her insanın farklı farklı yetenekleri vardır yeteneğiniz yoksa hiçbir zaman olağanüstü işler yapamazsınız.Bu kadar olumsuzluktan sonra şimdi gelelim sesinizi nasıl daha güzel hale getirirsiniz onu açıklamaya bunun için en çok söylenen 3 ses güzelleştirme önerisi;

1- Narçiçeği,Zencefil,Hibuskus,Adaçayı bitkileri birbirine güzelce karıştırınız. Bir cam kavanoza yerleştirin, içinden bir miktar alıp, 1 fincan kaynar suyun içine koyarak demleyin ve yavaş yavaş için.

2- Sabah kalktığınızda 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı tarçın karıştırıp için.

3- 1 su bardağı ılık suya 1 tatlı kaşığı kadar bal ilave edin ve limon sıkarak için. Bu karışımı içmeden önce yumurtada içilebilir. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

46 Yorum

Adsız
27 Ekim 2013 17:41

Bir cay bardagi suya bir cay kasigi tarcin karisiminda su kaynar su mu olmali? Bide tarcin tozmu yoksa kabuk tarcin mi?

Adsız
5 Kasım 2013 19:05

tarçın toz olmalı

Adsız
7 Kasım 2013 09:14

3. seçim işe yarar gibi geliyor

Adsız
14 Kasım 2013 20:05

yarrar mı bilmem 3. cusu zayıflatma tarifi lan :D

ezgi
4 Aralık 2013 22:38

Ben denedim sesim guzeldi sadece purizleri vardi
Ama gecti deneyin benden 1tavsiye daha
Karaoke acip bol bol sarki soyleyin sesiniz acilir.

Adsız
12 Aralık 2013 19:17

Sesim cok guzel yalniz hadinden fazla detone olabiliyorum bu nedendir acaba

Adsız
15 Aralık 2013 15:19

vay bee böylede yapılıyomuşş.... deniycm

21 Aralık 2013 02:30

olurmu sizce bi yarışmaya katılacağım .sesimi açmam lazım

Adsız
26 Aralık 2013 18:23

@Adsız
AYNEN :D

Adsız
5 Ocak 2014 17:52

Valla bulbuL bulbul otuyorum serefsiZim haaaaaa

Adsız
20 Ocak 2014 12:19

1 hafta sonra karaoke partisi var ve sesim o kadar guzel degil.Nasil güzel sarki soyleyebilirim bilen var mi ??

Adsız
22 Ocak 2014 16:14

ya benim sesim güzel ama dahada güzel olmalııı ....

29 Ocak 2014 10:32

İyi ki sesim çok güzel.Ses güzelliği herkese göre değişiyor.Arkadaşların beğenmiyorsa sesin kötüdür.Ben sesimi beğenmiyordum ama arkadaşlarım çok güzel olduğunu söyledi.Özgüvenim yerine geldi.

Adsız
3 Şubat 2014 01:20

ben 2. seçeneği denemek istiyorum peki bunu ne kadar süre yapmalıyız kaç gün kaç hafta kaç ay vb.

Adsız
9 Şubat 2014 20:53

ne kadar sürede işe yarar?

Adsız
15 Şubat 2014 15:15

MÜZİK HOCASI HEPİMİZE ÖDEV VERDİ .
KENDİ YÖREMİZDEN BİR TÜRKÜ EZBERLİYCEZ .
VE BÜTÜN SINIFA KARŞI SÖYLİYCEZ .
SÖYLEMEYEN 0 ALACAK.
HEPİMİZİN YETENEĞİ YOK ZORLA SÖYLETİYOR .S .S S.

21 Şubat 2014 21:26

Yumurta içmek zorunlu'mu ?

Adsız
24 Şubat 2014 21:54

ya bir ay sonra yarışma var sesimde titremeler var nasıl geçer yumurta yemesekde olurmuu :D

Adsız
9 Mart 2014 08:29

İyyyyy buna çiğ yumurta mi içilir

Adsız
14 Mart 2014 19:14

sınıfta sesim güzel yabancı söylereken sesimim( kalınlaştıramıyorum) çözzümmmm

Adsız
21 Mart 2014 14:11

Bende şöyle birşey var normal söyleyince sesim çok güzel geliyor ama bi kayıt falan yapıyorum çok kötü çıkıyo o neyden olabilir yardın edermisinz bana ??

9 Nisan 2014 19:27

arkadaşlar ben 3 yıldır gıtar caliyorum sesım cok kotu ama 1 yıldır
sesım gıt gıte duzelıyor bu karışımlar tamm bır seye tam yaramıyor sesınızı duzgun kullanmak onemlı san dersı almak sart ama en güzel bıtkısel cozum elma ve turp kabuğunu kaynatım ıcmek /zeytın yagı lıman suyu tarzın cubuk olacak ve bal bunların olcusune gelınce hepsı aynı ölcıude olacak hepsınden 1cay kasıgı yeter hergun 2 kere tuketılecek tatı fazla güzel degıl ama şan dersı muzık dersının yanında bunlar en etkılı cozum

Adsız
6 Mayıs 2014 18:36

Ya benim sesim çok ince 16 yaşında bir kızım ama konuşurken bırak karşı tarafı ben bile rahatsız oluyorum normalde şarkı söylemeyi severim ama sesimden dolayı hep içimden :(

Adsız
16 Mayıs 2014 20:44

@ezgi hangisini denedin

Adsız
16 Mayıs 2014 21:37

güzel olmayan ses yoktr ki her sesin oluru vardr . yani illa bşeler ymkle olmaz sesi kaydedip sesin tonuyla oynarsanz süper olur ses .

Adsız
19 Mayıs 2014 13:33

bunlar mal amk sallıyolar inanmayın

Adsız
19 Mayıs 2014 17:20

BEN 13 YAŞINDA BİR KIZIM.YARIN MÜZİK SINAVIMIZ VAR VE SESİMİN ÇOK KÖTÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM AMA ARKADAŞLARIM GÜZEL OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.SINIFIN ORTASINDA HERKESE KARŞI İĞRENÇ SESİMLE ŞARKI SÖYLİCEM :(( BANA ACİL SES GÜZELLEŞTİRİCİ FORMÜLLER VERİN..

20 Mayıs 2014 05:33

Sesi gelistirmenin methodu, kulaklikla kendinizi duyarak sarki söylemektir.. ayrica sesinizi kayit edin. hatalarinizi ,ve sarki söylerken kulaginiza kötu gelen sesleri analiz edin ve bunlari album yapmis studyodan cikan sanatcilarin sesleri ile mukayese edin.. bu bir nebzede olsun sesinizi gelistirmede faydali olur.. diksiyonda cok önemlidir eee aa iii uuu vokal sesleri cikarirken agizinizin aldigi sekil cok önemlidir .. ayrica bu islerden anlayan kisilerin elestirilerine kulak verin . Bagzi arkadaslarin belki tarzi olmadada , Turk sanat muzigide, ses gelisimi icin oldukca faydalidir.. nefes konstrolu ve sesde hakimiyetinizi arttirir .. Amatör bir solist olarak sizlere katkim bu olabilir.. yilmak yok sarki söylemeye devam.. " nasil cirkin kadin yoktur, makyajsiz kadin vardir ise, cirkin ses yoktur egitimsiz ses vardir " saygilar ..

Adsız
23 Mayıs 2014 16:33

bende tiz ses çıkmıyor ne yapabiliremm :D

Adsız
26 Mayıs 2014 17:45

sakın bunlara inanmayın en doğru şey kendinise olan güveninis,cesaretinis bunları uygulayın

Adsız
27 Haziran 2014 23:27

peki çiğ yumurta dimi

Adsız
6 Temmuz 2014 18:24

evet doru diyison

Adsız
6 Temmuz 2014 18:25

bence bunlar yalan soyluyolar

Adsız
16 Temmuz 2014 17:20

BEN 12 YAŞINDAYIM VE SESİMİ HİÇ BEĞENMİYORUM BUNUN İÇİN BANA YUMURTA SARISI İÇMEMİ İSTİYORLAR VE ATİYENİN DE SESİNİN YUMURTA İÇTİĞİNDEN DOLAYI GÜZEL OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR BN NE YAPICAM BİRİSİ BANA BİR ŞEY SÖYLESİN LANNNNN

Adsız
21 Temmuz 2014 14:09

aqq çocukları herkez bişi dio ben 14 yaşında bi kızım sesimi herkez beğeniyor ve cuma günü konser vereceğiz yatılıdan dolayı ve ben ilahi sölicem 500 kişinin karşısında :(

4 Ağustos 2014 02:48

bol bol acı yiyin :D

Adsız
5 Ağustos 2014 15:35

suya tarçın karıştırıp içebilirsin ben denedim sesimi güzelleştirdi ama tadı iğrenç

Adsız
5 Ağustos 2014 16:33

YAA ses egıtımı sart herkeze

Adsız
12 Ağustos 2014 12:27

tarçın diyorsunuz ama ne tarçını ya tozumu

Adsız
14 Ağustos 2014 14:39

ben 15 yaşındayım 2 seneden beri gitar çalıyorum okul daki arkadaşlarım sesimin çok güzel olduğunu düşünüyor ama ben yeterli bulmuyorum .şarkı söylerken yukarı seslerde sesim yetmiyor değişik çıkıyor buda kulağa hiç hoş gelmiyor.müzike yeteneğim var nerden biliyorum algıladığım sesi verebiliyorum ve anne tarafım müzisyen fakat ben çürük yumurta gibiyim .:) etkili bir çözüm yoolu önerirmisiniz

Adsız
15 Ağustos 2014 17:47

bol bol bağırın.. ve sabahları çok bir şey yemeyin öğleden sonra sıcak ve şekerli bi çayın yanında erimiş kaşar peynirli domatesli bi ekmek yapıp yiyin. valla bn 1 yıldır deniyorum bunu 1 yıldırda sesim açık.

Adsız
20 Ağustos 2014 17:13

Teşekkür ederim işe yaradı =D

Adsız
1 Eylül 2014 14:01

bence yazılanlar çok doğruu katılııııııııııııyorum

Adsız
2 Eylül 2014 20:11

2.yi deniyen var mı? Varsa da işe yaradı mı?

7 Eylül 2014 08:30

bi çiğ yumurta sarısı içtim o ne biçim bi tattır ya :D ben sesimi beğenmiyorum ama arkadaşlarım beğeniyo ama sadece onların yanında söylerken sesim daha güzel çıkıyomuş gibi geliyo.. evde kendi kendime söylemeye korkuyorum ben çoğunlukla yabancı müzik dinler ve söylerim kendi kendime söylerken de karga gibi çıkıyo :D yüksek yerleri falan söylerken sesim çok daha değişik bi hal alıyo ve bu sesimin daha da kötü çıkmasını sağlıyor

Adsız
10 Eylül 2014 19:49

arkadaşlar bence sesinin güzelliği doğuştan geliyor.

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...